
Spot „Fundusze Europejskie w walce z pandemią” ukazujący zmagania ratownika medycznego, a zarazem szefa Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Przemyślu znalazł się w gronie laureatów tegorocznej edycji Konkursu Spotów Reklamowych „Fundusze Europejskie w kadrze”, organizowanego w ramach Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych „EnergaCAMERIMAGE” w Toruniu.
Na konkurs od kilkunastu lat zgłaszane są filmy promocyjne z całej Polski. Warunkiem udziału jest ich związek z funduszami unijnymi. W tym roku zgłoszono łącznie 21 filmów z województw: kujawsko-pomorskiego, lubelskiego, lubuskiego, łódzkiego, małopolskiego, mazowieckiego, podkarpackiego, pomorskiego, śląskiego, świętokrzyskiego, warmińsko-mazurskiego, zachodniopomorskiego, a także z Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej. Jury wybierało zwycięzców w dwóch kategoriach: najlepszy film informacyjno-promocyjny lub reklamowy o tematyce związanej z Funduszami Europejskimi oraz najlepszy film informacyjno-promocyjny lub reklamowy z wykorzystaniem Funduszy Europejskich na cele związane z zapobieganiem, zwalczaniem i przeciwdziałaniem skutkom epidemii COVID-19. W skład jury Konkursu wchodzą przedstawiciele branży marketingu i reklamy, twórcy filmowi zaproszeni przez organizatorów Festiwalu, a także przedstawiciel Komisji Europejskiej.
Wyróżniony spot przybliża projekt „Poprawa bezpieczeństwa epidemiologicznego na terenie województwa podkarpackiego w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2”, którego beneficjentem jest Województwo Podkarpackie. – Filmik Podkarpackiego jest perswazyjny, komunikatywny, jasny. To znak firmowy tego, co województwo robi od lat. Paradokumentalne historie, w których można przywiązać się do bohatera, to są historie które przyciągają. To dowód na to, ze Podkarpackie od lat trzyma poziom – mówił Jan Majle, dyrektor kreatywny i copywriter, jeden z jurorów.
W poprzednich latach województwo podkarpackie zostało nagrodzone czterema statuetkami Camerimage za spoty prezentujące efekty wdrażania Funduszy Europejskich. Doceniano kreatywność w tworzeniu, autentyczne historie i doskonałe obrazy.
Sukces zależy od ludzi
Od wielu lat pracujemy w zespole, który nabył duże doświadczenie w pozyskiwaniu i sprawnym wydatkowaniu unijnych pieniędzy.
Wspólnymi siłami
Idea Nowego Europejskiego Bauhausu (NEB) to pomysł oparty na trzech filarach: estetyce, zrównoważonym rozwoju i integracji.
Przyszłość zaczyna się dziś
Być może będzie to jedna z najbardziej wartościowych inwestycji sfinansowanych z Funduszy Europejskich na Podkarpaciu.